Initiatie en ontdekking

100% gratis initiatie

Kom onze prachtige baan ontdekken en leer swingen. De Royal Bercuit Golf Club biedt je je eerste golfles aan, inclusief materiaal (clubs en ballen) en een drankje!

Klik op een van de onderstaande data om je in te schrijven:

Kom op de dag zelf 15 minuten voor aanvang van de les naar de Pro Shop met platte schoenen aan, een canvas broek, een polo of shirt (geen T-shirt) en een trui.

Vergeet geen regenkleding als het weer onzeker is. Golfen kan onder alle weersomstandigheden!

Neem contact met ons op voor meer informatie

Stage Introductiecursus

Golf kent geen leeftijdsgrens! Maak kennis met deze fantastische sport met onze 4 maanden durende Ontdekkingscursus.

Deze cursus omvat :

• 12 x ½ uur individuele technische lessen (afhankelijk van je schema)
  • 1 uur les over de golfregels en etiquette (verplicht voor toegang tot de baan)
  • Toegang tot de faciliteiten van de Academy (driving range, putting green, pitching green) en het clubhuis
  • Uitleen van lesmateriaal en een putter om buiten de lessen te oefenen
  • Uitleen van oefenballen tijdens de lessen
  • Toegang tot de “Let’s Play Golf Day” op zondag bij de gevorderde tee times
  • De waarde van de cursus wordt in mindering gebracht op je inschrijfgeld als je lid wordt voor het einde van de cursus.

Tarieven:

• Van 01/02 tot 30/09: