Juniorlessen en cursussen

De cursussen en groepslessen zijn een kans voor je kind om andere jongeren te ontmoeten, zijn of haar teamgeest te versterken en natuurlijk zijn of haar spel te verbeteren met de hulp van onze twee Pro’s, Jonathan en Anthony.

Onze groepslessen

We organiseren lessen van 1 uur die uw kind een of twee keer per week kan volgen:

• 0u45 praktijk
  • 0u45 benadering/putting

Afhankelijk van de motivatie, doelstellingen en moeilijkheden van de jongere stellen onze Pro’s een progressieplan op maat voor. Zo kan iedereen op zijn eigen tempo vooruitgang boeken, in een goed humeur en met respect voor elkaar.

Je kind kan dan het geleerde in praktijk brengen tijdens :

• vriendschappelijke wedstrijden over 9 of 18 holes, gepland voor of na de lessen
  • single- of teamwedstrijden op de Bercuit of op de baan

Prijs:
1h30 – 20€/pers

Verzekering:
Voor spelers die geen lid zijn, verplichte federatie contributie (€10/jaar) ter dekking van persoonlijk letsel of materiële schade op het parcours en in de trainingsruimtes.

Inschrijven per e-mail

Onze cursussen (9u tot 16u)

Tijdens elke schoolvakantie organiseert de Bercuit Golfschool cursussen voor kinderen van 6 tot 18 jaar. Door middel van verschillende workshops werken ze aan alle aspecten van het spel.

Ideaal om snel vooruitgang te boeken en je spel te perfectioneren, ongeacht je niveau!

De cursus omvat :

• Lenen van materiaal
  • Toegang tot de golfbaan
  • Diverse workshops (putten, oefenen, aanpak…)
  • Warme lunch en drankje in het clubhuis

Competitie en beoordeling aan het einde van de cursus

Volgende cursus: maandag 21 tot vrijdag 25 augustus – Schrijf je nu in!

Vragen? Neem contact met ons op!