Onze faciliteiten

Of je nu lid bent of gewoon een bezoeker, de Royal Bercuit Golf Club nodigt je uit om een moment van sport te delen op de baan of om te ontspannen in ons clubhuis.

U geniet van een van de mooiste beboste domeinen van België.

Het 18-holes parcours

Onze golfbaan ligt verspreid over vijf valleien en is de enige in België die ontworpen is door  Robert Trent Jones Sr., de beroemde Amerikaanse architect.

De baan is door de website leadingcourses.com beoordeeld als RECOMMENDED GOLF COURSE (8,4/10).

Meer over de 18-holes golfbaan

Oefenterreinen

Ongeacht uw golfniveau of zelfs het weer, er zijn genoeg speciale terreinen waar u het hele jaar door kunt oefenen.

Meer over de oefengebieden

De Pro Shop

Kleding, handschoenen, schoenen of golfaccessoires… in onze Pro Shop vind je een groot aantal kwaliteitsproducten van de grootste merken.

Bekijk de openingstijden

De bar-restaurant

Zin in een drankje of een authentieke maaltijd? Bij het vuur of op het terras met uitzicht op de vijvers? Vertrouw op Corinne en Michel!

Hun team zal de smaakpapillen van zelfs de meest veeleisende golfers en niet-golfers verrukken!

Ontdek onze Bar-Restaurant

2 vergaderzalen

Wat is er rustgevender en samenbindender dan een golfbaan? Profiteer van onze groene omgeving om een teambuildingevenement of een andere zakelijke bijeenkomst te organiseren.

Naast onze sportfaciliteiten zijn er twee zalen met 50 en 100 zitplaatsen beschikbaar voor uw vergaderingen, seminars of conferenties.

Ontdek onze zakelijke arrangementen