Privélessen

Onze twee Pro’s, Anthony en Jonathan, bijgestaan door Diego, onze fysieke en mentale trainer, bieden je privé coachingsprogramma’s aan, die worden gedefinieerd tijdens een voorafgaand gesprek.

Voor alle niveaus

Terwijl Royal Bercuit een intensief en geëngageerd sportbeleid voert, waardoor haar leden kunnen schitteren op de verschillende niveaus van de nationale en internationale golfsport, promoot het ook golf voor het hele gezin, synoniem voor ontspanning en relaxatie.

Wat uw niveau ook is, ons aanbod aan golfbanen is perfect aangepast aan uw doelstellingen.

Op de baan of binnen

Golfen kan het hele jaar door en in alle weersomstandigheden, zowel binnen als buiten. Naast de prachtige baan en oefenruimtes kun je ook gebruikmaken van een indoorruimte van 35 m2 die is uitgerust met analysesoftware.

Onder begeleiding van je coach kun je leren golfen of je spel perfectioneren met behulp van de verzamelde gegevens.

Face-to-face of op afstand

Trainen met je coach op de baan en in de faciliteiten van Bercuit is een onvergelijkbaar plezier. Maar het is niet altijd makkelijk om de tijd te vinden die je nodig hebt.

Heb je een net en een camera? Overweeg dan thuiscoaching! Je coach zal je techniek analyseren en becommentariëren tijdens een videogesprek of aan de hand van opnames.

Je rondes gefilmd en becommentarieerd

Je coach maakt video’s van je ronde (9 holes) om je houding en prestaties te analyseren. Vervolgens stelt hij alternatieven voor om je te helpen beter te presteren op de baan en je resultaten te verbeteren.

Prijs: € 350 all inclusive

Tarifs cours privés

Cours individuel*

Prix

½ h

1h

2h (idéal pour les parcours)

*Pour les cours à distance, la durée du cours comprend le temps d’installation.

Cours à 2 ou 3

2 pers

3 pers

40 € / pers

30 € / pers

2h (idéal pour les parcours)

70 € / pers

50 € / pers*

*Parcours en format compétition.

Cours juniors

Prix

½ h

Tarieven privélessen

Individuele les*

Prijs

½ u

2u (ideaal voor banen)

*Voor cursussen op afstand is de duur van de cursus inclusief de opstarttijd.

Cursus voor 2 of 3

2 pers

3 pers

40 € / pers