Business Club

Of je nu je netwerk wilt ontwikkelen, je bedrijf wilt profileren of zelfs je bedrijf wilt laten groeien, profiteer van exclusieve voordelen dankzij onze samenwerkings- en sponsorcontracten.

Word lid van onze Business Club dankzij een van onze samenwerkings- en sponsorcontracten! Naast exclusieve voordelen kunt u ook deelnemen aan onze sectie Bercuit Golf & Business Club.

Lees meer over de Bercuit Golf & Business Club sectie

Zakelijk Individueel Lidmaatschap

Ben je zelfstandige of vertegenwoordig je een KMO? Kies dan voor het Corporate Individual lidmaatschap! Je profiteert van voorkeurtarieven voor het gebruik van onze faciliteiten en maakt deel uit van de Bercuit Golf & Business Club.

Zakelijk Team Lidmaatschap

Ben je op zoek naar een all-inclusive pakket met alle voordelen van het Corporate Individual Membership, maar ook zichtbaarheid voor je bedrijf binnen de club en de mogelijkheid tot lidmaatschap? Word dan een Corporate Teamlid!

Hole sponsoring

Wilt u uw bedrijf meer bekendheid geven bij de club, haar leden en bezoekers en uw imago associëren met de waarden van golf? Word Hole Sponsor!